Alt du trenger – på ett sted
Entra er eksperter på det å tilrettelegge for effektive arbeidsdager. Derfor er både bygg og fellesfasiliteter grundig bearbeidet og tilrettelagt for at byggets brukere skal få så effektive og trivelige arbeidsdager som mulig. Møteromssenter, personalrestaurant, treningsrom og parkering, er bare noe av det Holtermanns veg har å by på.
Bespisning
Møteavdeling
Garderobe
Sykkelparkering
Parkering
Resepsjon
Treningsrom
Kaffebar
BESPisning
Det er tiltenkt personalrestaurant i 1. etasje.
MøteRoMSavdeling
Det er tiltenkt totalt 15 multirom/stillerom og 10 møterom av varierende størrelse.
Garderobe
Garderober befinner seg i U1 og har dusj, toaletter, håndkleservice og tørkemuligheter for vått tøy.
Sykkelparkering
Sykkelparkeringen og garderobene er romslige og er dimensjonert for at en stor andel av de ansatte sykler til arbeid. Sykkelparkering blir i en felles underetasje for byggene. Det vil også være sykkelspa og servicestasjon samt ladepunkt for elsykkel. Det er 170 sykkelparkeringsplasser og to servicestasjoner for sykkelservice
Parkering
I Holtermannsveg 1-13 blir det felles kjeller med parkering for bil og sykkel. Inngang til parkeringskjelleren er via innkjøringsrampe i byggetrinn 1 og kjelleren vil være sammenhengende for alle byggetrinn.
Resepsjon
Det vil bli et felles inngangsparti som leder til en felles resepsjon med kantine.
TRENINGSROM
Her blir det flotte treningsmuligheter med nye apparater og manualer. Garderober med dusj og toaletter er også tilknyttet treningsrommet.
KAFFEBAR
En delikat kaffebar, perfekt for små kaffepauser, uformelle møter eller rett og slett sosialt samvær med kollegaer eller venner.
Sømløs hverdag
Det smarte kvartalet
Vi har smarte bygg og vi har smarte telefoner. Entra har koblet disse to sentrale delene av våre liv sammen i en smart service-app som lar brukerne av våre bygg ta kontroll over egen arbeidshverdag. Service-appen gjør ikke bare livet i våre bygg enklere, den legger også til rette for bedre og mer samhandling mellom Holtermanns vegs leietakere.
Appen er svært praktisk i bruk og gir byggets brukere mulighet til å booke en rekke tjenester. For eksempel kan medarbeidere som jobber på et felles prosjekt booke skrivebord ved siden av hverandre. Har du en favorittplass kan du selvfølgelig også booke denne. Man kan også booke møterom, tid i treningsrommet, sykkel fra sykkelpoolen eller parkering. Appen lar deg også registrere besøkende, slik at innsjekk går raskere.
I tillegg kan du hente ut mye praktisk sanntidsinformasjon om bygget. For eksempel kan du sjekke om det er kø i personalrestauranten og dermed velge å utsette lunsjen til køen er mindre. Du kan også bestille lunsj eller møtemat direkte til kontoret og møterommet.